Profesionalni dizajn logotipa: Zašto ne biste trebali štedjeti na dizajnu loga?

Profesionalni dizajn logotipa: Zašto ne biste trebali štedjeti na dizajnu loga?

22.04.2022.

Pokretanje vlastitog poslovanja je uzbudljivo, ali i stresno te ponekad vrlo skupo. Iz tog se razloga dosta malih poduzetnika odlučuje na samostalnu izradu logotipa uz pomoć besplatnih servisa koje pronađu na Internetu.  Neki od tih logotipa izgledaju odlično, a mnogi od njih upravo suprotno. Osim same estetike, često ne prate pravila struke i nisu pogodni za ispunjavanje svoje primarne svrhe - apliciranje na razne reklamne materijale. 

Vaš logotip bi trebao privući pažnju vaših kupaca na proizvode ili usluge koje prodajete, ali i ispravno predstaviti ono što nudite te bi njegov dizajn ipak trebalo prepustiti u ruke profesionalcima. 

Vaš logotip je lice vašeg brenda

Vaš logo se smatra licem vašeg brenda. To znači da je uvijek vidljiv i da vas predstavlja posvuda - na web stranici, posjetnicama, majicama, itd. Logotip može biti i dodatni faktor zašto vaši kupci vole vašu marku. Jer ako vaš logotip izgleda cool, kupci bi mogli vjerovati da su i vaši proizvodi takvi ili će ga kupiti samo zato što im se sviđa dizajn.

Istraživanje iza dizajna

Iako možda već imate sjajne ideje za svoj brend, ulaganje u profesionalni dizajn logotipa može vam donijeti bolje rezultate - temeljene na istraživanju. 

Logo je više od grafike. Mora biti osmišljen imajući u vidu nekoliko komponenti, a misija brenda, vrijednosti, ciljno tržište i konkurencija samo su neki od njih.

Profesionalni logotip ima duži vijek trajanja

Budući da profesionalni dizajner kreira logotip imajući u vidu istraživanja i prati sva pravila struke, finalni rezultati bi trebali biti dugoviječni. To znači da nećete morati brinuti o promjeni logotipa za nekoliko godina jer on nije bio ono što ste zamislili i jer ne predstavlja vaš brend na pravi način.

Ponekad je rebranding dobra alternativa kada mijenjate svoj poslovni fokus ili ciljate na drugu publiku, ali to je neka druga priča. Profesionalnim logotipom ćete izbjeći skori rebranding samo zato što osnovni dizajn koji ste imali nije bio dovoljno dobar.

Tvrtka može loše poslovati zbog lošeg logotipa

Loše oglašavanje i neuredan dizajn dio su razloga neuspjeha određenih brendova. Usredotočite se na ono što vam je važno i prenesite vašu glavnu poruku elegantnim logotipom koji odgovara vašem poslovanju i koji govori da se iza njega nalazi nešto kvalitetno i pouzdano.

Ako već imate logo kojim niste zadovoljni možda je sad pravo vrijeme da počnete tražiti profesionalca kojem ćete povjeriti njegov redizajn.

Zapamtite, vaš logo može imati itekako velik utjecaj na percepciju kvalitete i pouzdanosti vašeg brenda koji vaše klijente može privući ili odbiti u trenu.