Kako brend majice mogu pomoći u promicanju vaše robne marke

Kako brend majice mogu pomoći u promicanju vaše robne marke

30.09.2021.

Imate ured. Imate web stranicu. Imate logo. Imate čak i vizitke s tim logom. Ali imate li brend majicu? Možda mislite da vama majice nisu potrebne? 

Brendirane majice su jednostavan način za oglašavanje vaše tvrtke, inspiriranje razgovora o onome što nudite te vizualno povezivanje s kupcima.

Bez obzira na to jeste li mali startup ili velika korporacija, brendirane majice vašem će poslovanju dati legitimitet. Uniforme vašem poslovanju daju veću dozu profesionalnosti, promoviraju vaš brend te stvaraju osjećaj pripadnosti i povezanosti unutar tima. 

Osim toga, majice su super poklon! Razmislite malo - jese li ikad odbili besplatnu majicu? Ljudi kojima ćete pokloniti vaše majice će u trenutku kad ih obuku postati vaši hodajući reklamni panoi. Super, zar ne?

Ali, prije nego što otrčite u trgovinu kupiti majice i na njih otisnete svoj logo, prođimo kroz par stvari o kojima biste trebali povesti računa kako biste iz svojih brend majici izvukli maksimalnu korist za vaše poslovanje.

Kako odabrati pravu vrstu majice za vaš biznis?

Brend majice bi trebale biti udobne, ali bi također trebale odavati ponešto o vrsti posla kojom se bavite. Krenimo od logičnih izbora. 

Ako vi i vaši radnici radite naporan fizički posao te većinu vremena provodite na suncu logičan izbor za vašu tvrtku bi bile “obične” bijele majice kratkih rukava.

A ako se vaša tvrtka bavi charterom jahti i jedrilica te ćete “obične” majice vrlo vjerojatno zamijeniti polo majicama, a možda ćete čak i boju iz bijele promijeniti u plavu. Ideja je da majica na prvi pogled podsjeća na vašu tvrtku ili djelatnost kojom se bavite.

Kako biste si suzili i olakšali odabir majice, zapitajte se:

• Koja je svrha ovih majica? (uniforma, promotivna darivanja, ležerna,...)

• Tko će ih nositi? (direktori, voditelji odjela, radnici...)

• Koliko često će se nositi? (svaki dan, za jedan događaj, posebne prigode,...)

• U kojim uvjetima? (na otvorenom po vrućini/hladnoći ili u kontroliranim uvjetima)

• Koliki vam je budžet po majici?

U usporedbi s ostalim marketinškim tehnikama, tisak na majice je zapravo vrlo jeftina, a izuzetno efektna reklama. Sve što trebate je prazna majica koju ćete ispuniti elementima vašeg brenda, bilo da je to vaše ime, logotip, ili neka druga grafika - jedinstven dizajn koji će privući pozornost ljudi koji ga vide.

A ako imate malu tvrtku, možete početi s malim količinama pa ih povećavati po potrebi. Također, naručivanje manjih količina majici olakšat će vam promjenu dizajna ili poruke koja se na njoj nalazi ako to poželite.

Sigurno sad već imate nekakvu viziju toga kako bi vaša majica trebala izgledati ili čak možda i idejno rješenje spremno na vašem računalu, ali prije nego što donesete finalnu odluku svakako dobro razmislite o tome kako će izgledati na samoj majici - često je to potpuno drugačija priča od slike na vašem ekranu.

Stoga, bilo da tražite grafičkog dizajnera koji će preraditi vaš postojeći dizajn ili tražite nekoga tko će vam izraditi novi, obavezno naglasite da se radi o dizajnu koji će biti otisnut na majice.

Tisak na majice

Prije nego što vašu majicu date u izradu, možda ne bi bilo loše da se upoznate s nekoliko najpopularnijih tehnika tiska kako biste odabrali onu idealnu za vaš dizajn.

Izravni tisak na majicu predviđen je za proizvodnju prvoklasnog otiska na tekstil. Ovom se tehnikom dobiva otisak živih boja. Kod izravnog tiska boja ulazi direktno u pore tkanine te za sobom ostavlja otisak koji je mekan na dodir.

Termo-tisak na majice obavlja se uz pomoć posebnih vrsta folija koje se pod visokom temperaturom apliciraju na majicu. 

Tehnika sitotiska spada u direktnu tehniku propusnoga tiska, a namijenjena je za tiskanje velikog broja majici s istim uzorkom.

Kod odabira tehnike tiska svakako je najbolje konzultirati se s vašim grafičkim dizajnerom, a ukoliko tražite nekog tko će vam napraviti i dizajn i tisak na majice, javite nam se na info@hia.hr! Rado ćemo vam pomoći!